Hemma & tar det lugnt

Kom nyss hem, har varit på skolan idag & sedan drog jag till gymmet för ett träningspass! Kommer förmodligen att åka hem en sväng nästa vecka så jag försöker passa på att gymma så mycket som jag hinner den här veckan, väl hemma lär jag ju äta massor av mammas mat & inte hinna med någon träning.

 

Tog lite bilder påväg hem från gymmet:

 

Utanför universitetsbiblioteket

Himlen var fint persikofärgad, syns inte så bra här

Bilderna är tagna med mobiltelefon, det märks :(

Julgranen utanför Långhuset

Kårhuset, visst är bokstäverna fina?

 


Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

Åhhh va mysigt :D

2009-12-16 @ 20:51:00
URL: http://www.sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0