Jobb & sånt

Usch vilken dålig bloggare jag har varit de senaste dagarna. Skäms. Jag har faktiskt varit väldigt upptagen eftersom jag jobbat nu under mellandagsrean + att C-uppsatsen skall lämnas in imorgon. Ganska mycket på samma gång känns det som. Däremot kommer det bli riktigt skönt att få lämna in den & få vara lite ledig, tills det är dags igen!

Så länge får ni spana in min nya kofta (som jag har på mig nu):

Koftan är inte i närheten så snygg på bilden som i verkligheten, jag matchar den helst till min puderrosa blus med spets från H&M, visar någon dag ;)

 

Nu ska jag sova mina kära bloggläsare (även om ni har minskat avsevärt sen jag blev dålig på att blogga - men jag lovar att det blir lite bättre så fort jag känner att jag orkar. Ni som har läst min blogg länge vet att bloggen inte är något jag prioriterar i första hand.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0