Vanilla Spice

Förutom att jag jobbat hela dagarna har jag haft fullt upp hemma, känns det som.. Såg ni melodifestivalen förresten? Tycker att Maries låt borde gått vidare dock när jag tänker efter tycker jag den liknar Helena Paparizous vinnarlåt i eurovision.. tråkigt tycker jag.. fattar inte heller vad den internationella juryn tänkte. Imorgon ska jag jobba igen, känner mig väldigt trött just nu pga sömnbrist bland annat. Det ordnar sig framåt våren då det lugnar ned sig lite i skolan.

Hoppade in på Body Shop en sväng & köpte en ny body butter som jag kollat på men inte riktigt kunnat bestämma om jag ska köpa eller inte, har så mycket krämer men jag slog till ändå.. den luktar kryddig vanilj precis som namnet antyder.. underbart med andra ord..


Den här inhandlades idag - smells lovely very Ayla

Såhär ser en av  väggarna ut på lagret där jag jobbar.. den som vinner dagens säljtävling får en chokladkaka (främst kitkat) kul ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

smells lovely very Ayla... LOL haha :D

2009-02-08 @ 05:22:00
URL: http://www.sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0