Avbrott

Skönt det har varit ikväll. För första gången på länge känner jag mig inte stressad över plugget. Kommer självklart vara jättepirrig på torsdag kväll, då vi ska opponera på fredag. Men tills dess ska jag göra mitt bästa & försöka lära mig att koppla av mer. Jag stressar för mycket. De som känner mig vet att jag förstorar upp allt för mig & försöker göra allt så bra som möjligt på samma gång. Jag försöker lära mig att "tagga ned" & ta en del saker som det kommer. Jag ska bli bättre på det!!

Det bästa sättet för mig att koppla av är att dricka lite te, lägga mig i sängen & kolla på tv eller sätta mig vid datorn & spana in kläder & skor! Funkar alltid - även om jag ständigt får vill-ha känslor för väldigt mycket prylar haha.

Detta är min senaste upptäckt:
Dessa skönheter kommer från Friis&Co

Tycker de påminner om ett par av Serenas skor i Gossip Girl:
Har alltid tyckt att dessa skor vart så himla häftiga de lyfter en enkel tråkig svart eller grå outfit!

p.s. skorna finns att köpa här


Kommentarer
Postat av: anna

har också bott i studentkorridor så vet hur det är hehe. men tur att det var den sämsta skivan som försvann iaf ;) även om det inte säger så mkt när det gäller kent.

2009-01-12 @ 23:41:01
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: hanna

hänger någon ut mig hänger jag ut den:) hahah.

skit snygga skor btw.

<3

2009-01-12 @ 23:49:02
URL: http://hbrynger.blogg.se/
Postat av: anna

nej den är långt ifrån dålig, men det är den svagaste tycker jag. min favorit är nog hagnesta hill. eller isola. gillar det äldre mer även om jag fortfarande älskar dom :)

2009-01-12 @ 23:52:18
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0