Fika

Sen uppdatering idag men från igår eftersom blogg.se inte tillät mig lägga upp bilder, det gick bara inte. Dock hade jag så kul hela dagen i Lidköping. Först skickade jag in uppsatsen (som vi senare fick reda på att vi klarade! YES 15 högskolepoäng att lägga till meriterna)

Sen drog jag iväg med Sofie till SSU:arna i Lidköping som hade ett spännande årsmöte.

Jag satt i SSU rummet & kollade på gamla bilder & lyssnade på låtar med Joel & Sofie
Sofie skrattade åt våra låtar & om våra berättelser från den gamla goda tiderna, Lasse i bakgrunden

Sofie skulle ta en "normal" bild - såhär gick det

Efter detta var jag & Sofie hungriga (jag bet på mitt glas) så vi åt baguetter på fifflers & drack cola! En stund senare hörde även Emina av sig, hon skulle möta oss på Gabriel's där vi brukar sitta & tjöta..

Sofie dricker cola, chokladen har vi redan ätit upp

Emina gjorde konstiga grimaser men hon fick vara med ändå, eftersom hon hade vaniljte..

Vaniljte är the best

Jag försökte sätta upp håret

Min andra colaburk för dagen!

Vi ser lite skumma ut här, kolla mitt hår wft? Emina vi tycker om dig jättemkt skojade bara där uppe 8-) haha

Nepp nu ska jag iväg & göra mig iordning idag blir det bland annat SSU möte!


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-23 @ 17:15:43
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Sofie Bennulf

jag ser ut osm en mupp !

2009-01-26 @ 23:01:29
URL: http://www.sofiebennulf.se
Postat av: JamaLi

myyysigt =)!

2009-01-28 @ 21:36:41
URL: http://jamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0