Hallucinationer

Jag undrar själv vad jag gör uppe. Gör inte ni? Jag ska jobba imorgon, detta ser inte alls bra ut. Problemet är att jag är så himla upp i varv. Slog mig på dörrkanten när jag gick ut från toaletten. I sidan på foten. Det gjorde så ont så jag trodde jag skulle spy av smärta, jag vet inte om jag haft den känslan innan, den var sjuk.

För övrigt känns det som året börjar bra, fullt med stress & nelly eller posten (någon av dem) tappar bort ett paket som jag skickar tillbaka till nelly. Min skräck för att tvingas retunera prylar är tillbaka & större än någonsin. Visst, det var inga stora pengar, men hade jag vetat detta hade jag hellre behållt plagget.

Anyway någon rättvisa måste det finnas i världen. Just nu känns det kanske inte så med tanke på vad som händer i Gaza.. vad våra i-landsproblem ser så små ut nu, vad jag skäms att jag nämnde min försvunna order som inte ens är en droppe i havet när man ser till alla de oskyldiga människor som drabbas i krig.

Tänk på det ni, innan ni lägger er eller forstätter hallucinera i allas vår drömvärld. Fyfan, sjuka människor vi är som bara sitter & kollar på när oskyldiga dör.

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

Ajla is going deeeep..

2009-01-08 @ 02:42:07
URL: http://sofiebennulf.se
Postat av: Sofie Bennulf

kommenteraaaa kommenteraaa.. kommenteraaa.. ännu meeeraaaa.... trampa ej i leeeraaaa... de kommer meeerraaaaaa.. kommenteeeraaaaa....

2009-01-08 @ 02:43:06
URL: http://sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0