Nytt År - Nya Skor

Happy New Year.

Jag & A bestämde oss för att ta det lugnt & fira nyår hemma (!!) - supertrevligt var det i alla fall.

Har varit väldigt dålig på att uppdatera här eftersom jag har haft väldigt mycket att göra, mellandagsrea på Expert & pluggtimmar med U under jul.. haha. Tur att jag har kunnat vila ut några dagar nu i alla fall. Har A här fortfarande & imorgon blir det en sväng på stan då jag ska klippa mig hos R - behövdes kände jag då mitt hår har blivit otroligt långt på väldigt kort tid (så jag uppfattar det i alla fall)

Hursomhelst så kanske ni undrar varför rubriken heter som den heter? Köpte för någon dag sen ett par skitsnygga stövlar som jag föll för direkt & för en stund sen klickade jag hem dessa skönheter från Nelly.se:




Redan två par nya skor i år & många fler lär det bli! Var det någon som sa något om lågkonja? 8-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe nja fast jag orkar inte hålla på med sånt, köper mig en duschgelé i så fall vettu ;)



jodå jag lever allt, gott nytt på dig med :)

2009-01-02 @ 00:53:24
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Oh wow vilka fina skor!!! Supersnygga. Efter att kunden efter dig gått gick jag och köpte skor. Spana in dom på bloggen, vad tycks?

2009-01-03 @ 10:09:35
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0