The List 2.0

Namn: Ajla Mehinovic
Piercingar: I öronen om det räknas?
Tatueringar: Nej & vill inte ha
Längd: 1.70
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brun
Är du kär i någon: Adis hihi <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: I en egen lägenhet som är större än den jag har idag
Tänker du på självmord: Verkligen inte, det finns för mycket som är bra med livet
Tycker andra att du är attraktiv: Det beror väl på vem du frågar ;)
Vilket shampoo använder du: Bed Head Tigi - Moisture Maniac
Vilken parfym använder du: Escada Magnetism
Vad är du rädd för: Att stressa mer än vad jag gör nu
Gillar du att tvätta: Ja, gillar när all min tvätt är ren

Senaste. .

Film du köpte: Oj jag köpte en actionfilm över cdon.com för ett tag sen som jag gav bort.. kommer inte ihåg vad den hette haha
Låten du lyssnade på: James Morrison - Broken Strings (feat. Nelly Furtado)
Låten du hade på hjärnan: Womanizer, womanizer...haha
Låten du laddade ner: James Morrison - Broken Strings (feat. Nelly Furtado)
Personen du ringde: Adis
Tv program du tittade på: Prison Break
Personen du tänkte på: Adis, pratade med honom nyss :)

Favorit. .
Mat:
Jag gillar mycket mat haha men min mexicana sås som jag åt häromdagen är inte att leka med
Låt: James Morrison - Broken Strings (feat. Nelly Furtado) & Lazee - I'm not pop, har mycket blandad musiksmak som ni märker
Sak att göra: Umgås med mina nära & kära, resa & ta det lugnt
Sport: Just nu tycker jag om gruppträning
Dryck:
Mineralvatten & Vaniljte
Kläder: Mina svarta jeans & mina svarta leggings, bra bas tycker jag
Film: Ingen speciell just nu, kan rekomendera Once
Bil: Min bil ska vara stor, den ska helst vara svart & se ond ut

Antal. .
Gånger du varit kär: Om man räknar bort fjortistiden har jag bara varit kär & är fortfarande kär i Adis <3
Gånger ditt hjärta brustit: Det har nog aldrig brustit helt..
Hjärtan brustit på grund av dej: Tycker inte om den här frågan för man kan aldrig veta hur andra personer känner innerst inne, ellerhur?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Många gånger tror jag, med tanke på att jag är aktiv i SSU, men det beror ju självklart på vem du jämför med
Ärr du har på kroppen: Ett litet på ryggen från när jag va liten & sprang runt i mörkret & jagade min kusin..

Senaste. .
Bok du läste:
Just nu läser jag mest kurslitteratur, men Spelet läste jag för ett tag sen & den kan jag verkligen rekomendera!
Personen du fick mail av: Ellos (reklam)
Personen du fick brev av: Ellos (reklam) de ger sig inte
Personen du fick sms av:
Elin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var länge sen jag var hemma nu tyvärr :(
Saken du köpte: Mat

Övrigt. .
Vad har du gjort idag:
Sovit
Var det kul: Nja kul.. det var välbehövligt
Hur tidigt stiger du upp: SENT
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Plugga & Sova
Är du seriös: Med min lista? Eller vad pratar vi om nu?
Vad är du allergisk mot: Inget (Om man inte räknar orättvisor, Moderaterna osv..ni fattar...)
Var har du ont: Ingenstans just nu
Använder du hårspray: Sällan
Kan du stå på händer: Eftersom jag är en gammal gymnast så självklart
Favorit serie: Grey's & Gossip Girl (Prison Break också då!)
Salt eller socker: Socker!
Gillar du ketchup: Ja. Men det är sååå onyttigt
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Nej kunde ju inte sova eftersom jag mådde illa & kallsvettades :(
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jag vet inte
Vad dansar du till: BRITNEY
Stockholm är: Shopping?
Göteborg är: Shopping & gamla goda tider haha
Kan du sjunga: Kanske
Mer värt än guld: Alla jag älskar
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Just nu är värme det enda jag kräver
Ska bli skoj: Göra klart min utbildning, sommaren
Ska inte bli skoj: Hmm
Sparar till: Resor!
Väntar på: Måndag
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Vaniljte

Uuuh det där tog låång tid. Har gjort samma lista tidigare den kan ni se här - vissa saker ändrar sig aldrig haha

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

Orka listor !

2009-01-17 @ 01:00:05
URL: http://sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0