Yves Rocher

Jag testade att beställa från Yves Rocher för första gången. Upptäckte att de hade lite grejer som verkade bra. Vet att mamma tidigare har beställt schampo & sånt därifrån & när jag va liten kommer jag ihåg att jag alltid kollade i deras reklam som de skickade ut & ville så gärna ha äppelschampot! Haha. Mamma beställde det till mig & jag va överlycklig. Man blev så glad när man var liten tycker jag.. i alla fall jag. Nu är allt mer tillgängligt när jag har en egen inkomst.

Här är en liten kroppspeeling som jag tänkte testa, den är på 30 ml & den kostade endast 15 kronor (det va superfynd rea). Är den bra är den absolut värd att beställa i större förpackning!


För övrigt tror jag att jag glömt berätta - jag vann ett presentkort på 300 kr från Yves Rocher (som jag inte fått än) market2member är de som har fixat tävlingen & jag var en av de 97 som hade mest poäng. Det är superlätt att få poäng! Jag tankar t ex alltid mobilen över nätet (goyada.se) & beställer då & då från nelly & liknande. Sen kan man få massor av poäng genom att beställa (gratis) kontantkort, vilket också är riktigt bra om man behöver ett nytt. Bli medlemmar för det funkar verkligen!

Ett av presentkorten på 300 kr blev mitt via M2M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0