Minoutfit.se

Blev ju aktiv på minoutfit.se för ett tag sen, skaffade det för länge sedan men la inte in speciellt många outfits & var inte inne på sidan så ofta, men för ett tag sen upptäckte jag att sidan verkligen var bra, man kan hitta mycket inspiration där!


Så jag blev glad när jag såg att jag blev "dagens outfit" i förrgår! Såg det förstås då på kvällen men jag hann inte skriva om det!

Jag har försökt ringa in & stryka under det lite fint haha - not


Btw, outfiten tog jag för ett tag sen, hade inte lagt upp den, det finns lite nyare outfits på min profil, klicka här för att spana in, om ni inte kommer fram kan ni söka på "Ayla" så hitar ni mig!

Såhär såg outfiten ut, lite suddig bild, ni vet väl vid det här laget att jag inte har fått upp någon spegel i rummet utan måste stå på toalettstolen för att kunna ta en helkroppsbild, jättejobbigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0