Recension: Fiberwig

 

Hållbarhet: Håller hela dagen

Separerar fransar: Ja, men man måste lägga på den fler gånger för bra resultat

Lätt att ta bort: Ja

Smular: Nej

Passar till vardag: Ja

Passar till fest: Nej

Passar dig som: Vill ha en vardagsmascara, funkar inte alls till fest, alldeles för svag för min smak, om du brukar använda brun mascara i vanliga fall & är blond är den här bra.

Pris: För dyr för vad man får! En likadan mascara kan man få runt hundralappen från L'oreal eller Max Factor.

Kommer jag att köpa den igen?: Nej

 

Slutkommentar: Passade inte mig eftersom jag tyckte den var för svag, den höll bra men jag fick applicera den fler gånger på morgonen vilket inte alls är bra när man har lite tid. Tycker den är för dyr, den kostar 220 kr.

 


Kommentarer
Postat av: Elvira

Har du någonsin färgat ditt hår? I så fall vilken färg.:) Du har sjuuukt vackert hår. Jag gillar speciellt headern :) Puss

2009-10-08 @ 21:24:29
Postat av: n

haha jag tyckte inte heller att den var bra:P

2009-10-09 @ 00:43:03
URL: http://trickyy.blogg.se/
Postat av: Ayla

Svar till Elvira: Jag har färgat det, bland annat igår till svart, fast då tonade jag det eftersom det är mycket bättre för håret. Tack förresten, jag älskade den färgen i somras också men nu känns den inte rätt på hösten samt att håret kräver mer jobb med färgning av utväxt och sånt när det är mycket ljusare än ens egna!

2009-10-09 @ 22:57:30
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0