Boots problem!

Jag behöver verkligen hjälp med att hitta ett par snygga stövlar till hösten/vintern! Jag har hittat flera par som jag fastnat för men inga har passat in i min "mall" för hur de ska/måste se ut..

För det första måste de vara:
  • Svarta
  • Högt skaft/kan gå med låga men då ska de vara väldigt speciella
  • De måste vara i läder innuti/utanpå - ingen mocka!
  • Stövlarna ska vara låga, inga klackar

Så mina krav är hårda, hittlis har jag hittat:
  • Skitsnygga lårhöga, svarta stövlar utan klack - men inte i läder så det går inte
  • Skitsnygga stövlar med skinn & mocka blandning - eftersom mocka inte funkar med vatten går det inte
  • Låga skitsnygga svarta boots i skinn innuti/utanpå - men i en storlek mindre än vad jag har, enda som fanns kvar, de gick på men inte så skönt om de inte blir större efter att jag gått i dem..
Ni kanske förstår mitt dilemma.. ni som orkar läsa.. vad ska jag göra?


Snygga men inte i läder..



Update: Jag hade fel, YES de var i läder, dock köpte jag några andra snarlika som ni får se snart. Kommer kanske byta till dessa eller köpa båda när jag får se dem!

Kommentarer
Postat av: Josephine

testa gå in på gojane.com :) hittar där kanske ?

2009-09-25 @ 07:17:13
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: sofie

haha jo ja har faktiskt funderat på att gå till gymmet och se lite vilsen ut så kanske en snygg kille kommer fram och hjälper mig haha :) måste ju va bra mycket bättre ställe att ragga på än krogen :) synd bara att man inte kan komma full till gymmet..

2009-09-25 @ 08:01:33
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0