En dag i Palma

Jag & Adis åkte runt lite för att utforska Mallorca, bland annat åkte vi till Mallorcas "huvudstad" Palma!

Katedralen bakom..

Vi försökte ta en turistbild på oss själva, lyckas vi?

"Charlie" Faktist en tjej som mimade, häftigt!

Jag & älskling, fia svanar i bakgrunden va?

Dags för MAT, onionrings!

STEAKHOUSE, så got med hamburgare med ost på + massa tomatbitar & peppar & sånt.. hungrig blev jag nu.. detta var gott!

I Centrum, vid en park där de sålde blommor överallt 8-)

Vi fönstershoppade lite

Det blev coccosglass för min del, JÄTTEGOTT

Random bil-bild

Påväg hem, Palmer i Palma.. haha

 

Återkommer med mer, finns ca 350 bilder :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0