Mallorca del 2

Jag kör för fullt ikväll, visar del 2 så kommer fortsättningen senare..

Promenad i den stekheta solen

Parasoll - ett måste på Mallorca!

Skön strandbild, btw racketar & en gummiboll - ett MÅSTE haha det är det bästa sättet att bli brun på!

My boyfriend hihi

En till bild, btw linnet med fransarna är från Gina, Shortsen är gamla Vero Moda tror jag, Väskan är från Peak & Solglasögonen är från Gucci

Bushumör

En snygg Yacht & en liten båt samt snygga parasoller som tyvärr inte var så funktionella

Dessa snygga ballerinaskor fick tyvärr inte följa med mig hem i år, letar efter ett par likadana om någon vet vart de finns? Dessa höll 2 somrar tills de fick slängas..

Det får räcka för ikväll.. jag återkommer med fler Mallorca-bilder!


Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

asså ja ringde.. e är KUNDENS ansvar att ta reda på vart fakturan tagit vägen.. jadda jadda jadda.. han hade värsta attityden. ja blev as sur. iafall ja fick ju avdrag från den tiden ja inte hade internet som tur var. men alla extra fakturakostnader och sånt är ju så himla surt:@ ja borde fan slippa alla sånna grejer när de va dom som skicka mitt bredband till falun. men de måste tydligen jag betala för ja skulle ju som sagt ha ringt och frågat efter fakturan... MEN ja hade ju inte ens fått bredbandet så ja had eingen tanke på att jag skulle betala räkningar då redan..usch. ja hatar com hem just nu:@ tur ja kunde låna pengar av pappa :S för annars skulle de gå till inkasso om bara några dagar :S sjukt. GAAAAH. smisk på com hem.....



Iafall:P fy vad avis jag är på dina bilder:P ser så härligt och VARMT ut:P haha den där båten ser ut som värsta sience fiction båten ju :S eller dom kanske ser ut sådär nuförtiden hahah:P

2009-09-08 @ 23:04:55
URL: http://www.sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0