Yves Rocher

Har precis handlat på mig massor på Yves Rocher (hade en rabattkod YVES2 - som ger dig 20 % rabatt + att de just nu har rabatt på massor av produkter!)

Jag köpte bland annat:

Detta är en fuktgivande lotion med sollyster som har en En underbart pärlemorskimrande konsistens med en doft av sommar, hur underbart låter inte det?



Om du handlar nu får du även en present, du kan välja mellan olika, jag valde det "hemliga paketet" som är värde 300:- Får hoppas att presenterna är bra, Yves Rocher brukar ha bra presenter!



Om du ska köpa, glöm inte att gå in på Market2Member innan för att samla poäng! Klicka här för att bli medlem! Det gör jag varje gång jag ska handla på nätet (för alla bra sidor är medlemmar där) & sen får jag tillbaka presentkort & pengar. Hur bra?




P.S.

Såg nu att jag skrivit 800 inlä
gg i den här bloggen, detta blir alltså nummer 801!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh jag har också beställt! Men jag var ful och använde studentrabatten.. shit att jag inte kollade hos dig först.. jaja, det är billigt ändå! Jag tog också hemliga paketet. Då kan vi jämföra ;)

2009-09-29 @ 16:03:58
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0