Hemma i Örebro

Kom precis hem, var med om världens äckligaste sak nyss men jag kommer inte berätta det för någon, någonsin! (Jag vet, värt att skriva det här då, men ÄNDÅ är så äcklad så jag bara måste få ut mig det)

På väg hit somnade jag på bussen & nästan på tåget men det gick inte på tåget eftersom det satt en irriterande person mittemot mig (jag hatar att sitta på ett fyra säte när jag åker helt själv) Tänkte först ta fram en pepsiburk som jag fick hemma men eftersom de tre andra personerna hade lyckats fylla bordet hade jag ingenstans att ställa den, så jag lät bli. Så hela vägen var jag törstig, irriterad & trött. Inte nog med det hade jag 6% kvar på mitt mobilbatteri så jag kunde inte ens ringa, sms:a eller spela på mobilen.

Se här, jag tog kort på min pepsiburk som låg i väskan, den ville bli uppdrucken på tåget :(


Kommentarer
Postat av: Emina

Hahahaha, det e inte lätt de där ;D

2010-04-11 @ 20:29:00
URL: http://miinaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ovärt att säga! Supernyfiken nu. Hoppas DU mår bra iaf, så inget har hänt dig.

2010-04-11 @ 21:19:40
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0