Twist & Tango

Vet ni vad? Jag har upptäckt ett nytt märke. Jag vet att det inte är "nytt" jag är nog bara sen med att upptäcka det. Har hittat flera plagg från den senaste kollektionen som jag är sugen på. Ni kan köpa Twist & Tango på Ellos. Det som är bra med att handla där är att de nästan alltid har rabatterbjudanden! T ex nu finns koden 210701 som ger 40% på en valfri vara + 10% på resten av beställningen + Fri Expeditionsavgift! Dvs. blir den enda avgiften, förutom det du betalar för din beställning, 50 kr för frakt!


ps.
ett bra tips är att försöka vara snabb med att beställa märken som Twist & Tango, dvs. i början av säsongen när kläderna släpps för storlekarna tar slut väldigt snabbt på Ellos (säkert pga. att de har mycket rabatter till skillnad från andra webshops som har Twist & Tango) tipsa mig gärna om ni vet någon annan webshop som säljer märket & har bra erbjudanden!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh vad fina saker! Satt också och kollade på det för några dagar sedan, att Ellos har börjat köpa in dyrare kvalitetssaker, och så med deras rabatter dom alltid har! Det är suveränt.



haha ja, det hade vart lite coolt med en ruta :P Haha nej, jag tycker bara det ser ut som strumpbyxan.

2010-04-18 @ 16:25:24
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0