Året i mobilbilder

Eftersom jag inte har varit hemma i Örebro har jag inte kunnat göra någon sammanfattning av året (alla mina bilder är på den här datorn). Först får ni se en sammanfattning av året i mobilbilder.


Januari var det inte så kallt, mina älskade boots som jag inte har använt så mycket den senaste tiden åkte på ofta


Alla frossade i Ben & Jerrys

Jag köpte ett par snygga heels som tyvärr är för små men jag har behållt dem!

Köpte en tröja till min pojkvän & upptäckte att den satt snyggt på mig med!

Jag pluggade väldigt mycket. Här var det bland annat Arbetsrätt & arbetsmiljörätt i en termin!

Det ledde till väldigt mycket Cola, Te & Varm Choklad (inget kaffe!)

Köpte dessa favoritheels som är så sköna att jag kan springa i dem (har dem i cremevit också)

Umgicks med Moa & hennes f.d. katt Tayo (supergullig!)

Har läst sjukt mycket böcker under 2009

Våren kom & jag överkonsumerade mineralvatten i olika smaker

Jag började längta till sommaren & köpte underbara klänningar

Köpte en underbar mockajacka

Köpte även en superhet klänning från Matthew Williamson for H&M

Köpte mina underbara klädstång som är perfekt i min lägenhet!

Sommaren började smygande & jag låg utanför studenthusen & pressade!

Ser inte den här bilden väldigt somrig ut. Första juni är detta!

Träffade den här härliga tjejen många gånger (trots att jag bor i Örebro & hon i GBG nu)

Fikade väldigt mycket med min pojkvän & mina vänner

Detta kan förklara varför jag har börjat träna hårdare.. haha

Sommaren kom även till Lidköping där jag följde med A när han fiskade

Vem sa att mobilbilder var dåliga? (SonyEricssons 2 megapixel kamera)

Jag vill ha sommar!

Örebro är fint under sommaren, tyvärr är det väldigt dött eftersom studenterna försvinner

Kedjehalsband såldes som aldrig förr, den här bilden är superfin men jag tröttnade tyvärr snabbt på trenden..

I en park här i Örebro med två frappuccinos med A

Sittandes på en solstol i skuggan, kollar ut mot poolen - på Mallorca

Hotellet

Älskar detta nagellack (kommer från Mavala)

Efter semestern påbörjade jag mitt sista år i skolbänken!

Snön kom igen..

Jag började gå till gymmet allt oftare!

Blev kär i den här ringen

Åkte mot Lidköping för att spendera tid hemma & sedan vidare mot GBG för att fyra nyår :)


Tycker inte riktigt att detta sammanfattar hela året men som sagt är det bara mobilbilderna :)



Kommentarer
Postat av: Anneli

Örebro är en fin stad! :)



Har utlottning i bloggen av ett jättefint armband! :)



Kram!

2010-01-14 @ 11:32:46
URL: http://youcantbreakmedown.blogg.se/
Postat av: Moa

Å vilken fantastiskt fin slet-bild du hittade på mig! :P

2010-01-15 @ 07:02:12
URL: http://mmmoas.blogg.se/
Postat av: vesna

Hoppas du får de underbart i helgen :D

2010-01-15 @ 20:27:21
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Emina

vilken fin bild du hittade på mig då! haha well well.:)

2010-01-17 @ 00:13:33
Postat av: Ayla

Moa & Emina:



Bilderna på er är jättefina dessutom hade jag inga andra på mobilen :) haha

2010-01-18 @ 13:14:18
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: Sawen

"Lärde känna världens bästa Sawen"-glömde du



:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0