H&M:s bilder får inte användas i bloggar!

 

MissCM har klistrat in ett mail på sin blogg som hon har fått av H&M. Hon har frågat om man får använda deras bilder, dvs. de bilder som finns i H&M Shop Online. Svaret är helt enkelt, nej. Bloggare eller andra får inte använda H&M:s bilder, endast personer som har beviljats användarnamn + lösenord till bildbanken får göra det!

 

Därför kan min blogg se lite konstig ut i vissa inlägg eftersom jag har raderat alla bilder som kommer från H&M. Det skulle vara väldigt onödigt att få en faktura hem för att jag använt deras bilder. Därför råder jag alla att ta bort bilder som ni tagit från H&M:s hemsida!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Ja jag läste det när vi var i sälen, och sen i din blogg igår. Jag tror jag har fått bort alla. Ska kolla igenom den en gång till sen :) Tack snälla!

2010-01-29 @ 23:51:04
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0