NEW JEANS

Beställde ett par skitsnygga jenas på Nelly.se nyss, jag hoppas de är lika snygga i verkligheten också. De kommer från D Brand & kostade 345:- (699:-) nu på rean.

Känns som att min blogg har blivit lite av en shoppingblogg, jag vet inte vad jag eller ni tycker om det men jag har varit upptagen & för trött för att anstränga mig att skriva och diskutera seriösa grejer, som vad jag tycker om att moderaterna lagt ett förslag om könskvotering i bolagsstyrelser, eller att Filippa Reinfeldt sålt dagis, vårdhem & sjukhus till kompisar till betydligt mindre summor än vad de varit värderade till.. eller att delfiner fulla med kvicksilver dödas för att senare ätas eller att de säljer dem som delikatesskött från valar i visa butiker.. vi får ta det senare helt enkelt ;)


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

fina dom e =)

2010-01-24 @ 14:55:05
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Ayla

Nu har de kommit! Säger bara: tighta, men sktisnygga!

2010-01-27 @ 18:34:54
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0