New Year

Gott Nytt År till er alla. Några dagar utan blogg. Hoppas ni klarat er. Jag har varit både i Göteborg & Lidköping, firat nyår & umgåtts med familj, pojkvän & vänner medan bloggen har blivit bortprioriterad. Nu blir det ändring på det!

Här kommer bilder från nyårsafton i Göteborg:


Adis & Tobias på Fair Play (där Sofie jobbar, dock inte på nyårsafton) precis efter att vi sett fyrverkerierna runt klockan 17

Sofie & jag. Vi tog en fördrink innan middagen (där vi också fick en fördrink men vi såg fyrverkerierna två timmar innan middagen)

Adis & jag innan middagen på Vasastan

Jag & Emina

Adis i bakgrunden, jag, Emina & Sofie (+ mina snygga strumpbyxor, bara påpekar haha)

Johanna, Andreas & Sanna

Förrätten var supergod, gravad lax med citronsås & sallad

Såhär såg varmrätten ut, oxfile med potatisgrantäng & underbar tryffelsås har jag för mig, tyvärr är bilden liten för jag snodde bilden från Sofie haha

Efterrätten lyckades jag fota, en chokladkaka rakt igenom med hallonsås, underbart!

Sedan beställde vi in champagne & helrör!

Vi skålade ett antal gånger, kvällen till ära

Sebastian, Johanna, Emina & Sofie

Sofie & jag + Adis på ett hörn haha

Jesper & Sebastian

Diverse drinkar dracks under kvällen, vilket resulterade i:

Skratt..

Dans & roliga bilder haha


Hoppas ni gillar bilderna, ni som var med under nyår kan få fler om ni säger till! Dessutom vill jag gärna ha era! Hoppas också att alla ni hade ett trevligt nyår & att 2010 blir ett toppenår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0