EXAMENSCEREMONI!!

Nu får ni bara en bild, på min syster & på mig från Examensceremonin idag. Yes ni läste rätt! Jag är äntligen klar med Personalvetarprogrammet på Örebro Universitet! Jag har klarat alla kurser & jag har inte riktigt fattat att det är över än men, ja, haha det är det! Jag återkommer med lite fler bilder så fort jag hinner, som ni kanske har märkt har jag inte bloggat så mycket de senaste dagarna, jag har helt enkelt haft fullt upp & fastän kameran är helt full & jag har massvis att blogga om har jag inte kunnat! Hoppas alla mina bloggläsare förstår detta!


Just det, idag hade jag på mig en underbar klänning från The Garden Collection (By H&M) & gladiatorsandaler från Jimmy Choo (By H&M)


Vi hörs mina kära bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: sofie

Grattis! Vad härligt :)

2010-06-06 @ 21:05:14
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0