Monki & Avskedsmiddag

Me in the korridor, i mitt nya linne från Monki (shortsen är från H&M), var bara tvungen att visa det! Såhär ser förresten vår korridor ut, vi har ju ett kök/sällskapsrum också som inte syns här..


Förresten hade vi en Schweizisk middag med Natalie som har varit utbytesstudent & bott i vår korridor, det såg ut såhär:

Middagen bestod utav pasta med köttförsås (liknande) & äppelmos, som var riktigt gott! Tydligen något som är väldigt vanligt i Schweiz!

Albin, Irene, Natalie & Sebastian

Här är jag med på bilden också :)

 

Ne nu ska jag lägga mig känner att det är dags, mer uppdatering kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Linnet ser snyggt ut! Hittar aldrig något på monki :)

2010-06-16 @ 10:03:39
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0