NEW

Köpte en underbar skjorta på GinaTricot, nästan så skönt material att jag knappt kunde tro att den kom från GinaTricot som brukar ha lite sämre kvalité. Den hör kostade 299:- men det fanns en i lite sämre kvalité som liknade lite, den kostade 149:- så spana in dem på GinaTricot om ni är intresserade!

Klänningen kommer från Only, är lite osäker på priset men jag tror det låg på 369:- klänningen går att ha både med & utan band, jag föredrar att ha den utan band & en snygg jacka eller kofta till! :)

 

Annars har jag varit ute & gått med Emelie idag, vi var ute i ungfär två timmar! Huh! Som tur hade vi våra träningskläder, här kommer en bild:

Jag har inte glömt allt sedan jag tränade gymnastik, inte allt men nästan haha

 

Ne nu ska jag iväg, vi hörs!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0