Dagens

Jag i min nya fuskpäls från H&M Trend, om ni gillar den kan ni buda hem en likadan på tradera fast i strl 36 som jag lagt upp här budgivning startar på 1 kr!

Stövlar i skinn/mocka från Ellos, Jeans från D Brand, Vitt linne GinaTricot, Svart långärmad tröja med knappar - gammal Veromoda & Fuskpälsen från H&M Trend

 

Vad har ni gjort idag? Jag har haft möte med praktikplatsen, ätit lunch med Rebecca, klippt mig hos Rebecca, gått en sväng på stan, promenerat i solsken med Lina, hämtat ut paket från H&M, fått en avi från Nelly.se som jag ska hämta imorgon, sovit i några timmar (vaknade nyss)

 

 

ps. ser ni att det fortfarande är lite svullet sen operationen, bilden längst upp, höger sida på bilden?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0