Ny mobiltelefon

Jag som tänkte uppdatera kort efter förra inlägget men somnade. Sedan har jag haft mer ont idag än vad jag hade igår.. Har försökt äta lite nu men får bara i mig mat som inte behöver tuggas mycket. Får inte heller äta varm mat & inte heller för kall, vilket är lite jobbigt haha..


Mobiltelefonen som jag köpte ser ut såhär (orkar inte ta bild på den, gör det när jag mår bättre):


SonyEricsson T700, som är från deras designserie. Den har funnits ute ganska länge men jag tycker fortfarande att den är bra & dessutom ett rimligt pris på just nu. Just nu känner jag att jag inte vill ha en avancerad touch telefon & då funkar den här bra!


ps.
kommer blogga när jag orkar de närmaste dagarna, somnade bland annat idag efter att jag tagit värktablett.. så är väldigt trött & seg just nu, hoppas ni förstår!


Kommentarer
Postat av: Frida M

Det tycker jag verkligen att du ska göra!! Du ska absolut polisanmäla isåfall. Hoppas det går bra för dig, jag håller tummarna!! Kram kram

2010-03-02 @ 22:23:15
URL: http://lovelymi.blogg.se/
Postat av: Al

Ja de kom idag :) de va fina, kommer visa bild sen..

jaa visst va hon ? men hon är skit snygg !

2010-03-02 @ 23:21:54
URL: http://lalos.blogg.se/
Postat av: Al

Ja de kom idag :) de va fina, kommer visa bild sen..

jaa visst va hon ? men hon är skit snygg !

2010-03-02 @ 23:21:57
URL: http://lalos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0