Nya handdukarna!

De mindre handdukarna, som jag tycker är ganska stora för att vara "små"

Badlakanen

Badlakanen är jättestora!

 

Jag är supernöjd med mina nya handdukar från H&M, det stod att det var riktig frotté på beskrivningen & på båda sidorna (vilket det är) men kolla en extra gång när ni beställer på H&M för vissa handdukar har de frotté på baksidan & velour på framsidan!

 

ps. för er som undrar kostar de små handdukarna 59:50 kr/st & badlakanen ligger på 149 kr/st (tidigare har de legat på 179 kr/st men de har sänkt dem av någon anledning? Det finns även duschhanddukar för 129kr/st i samma serie, samt badmatta & duschdraperi)

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jättesnygga! Verkligen! Gjorde du det... åh vad avis jag blir. Kom jeansshortsen också? Mitt paket har inte kommit :(

2010-03-13 @ 12:59:40
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0