Today

Karolin kom förbi med lite dricka & jag köpte juice & godis!

Vi gick på stand-up kväll på Kåren

Karolin & jag - mobilbild!

Vi tog ett glas vin (läs två & en tallrik chicken nuggets med pommes)

Kodjo Akolor & Karolin

Kodjo & jag (vet inte vad som hände med mitt hår?)

 

Kom hem från en stand-up kväll på Kåren. Kvällens höjdpunkt var Kodjo som ni ser på bilderna ovanför. Han är känd från tvprogrammet Talang som brukar gå på fyran & sysslar med stand-up! Han var faktiskt väldigt bra & stod på scen i nästan en timme. Flera andra uppträdde, mindre kända, dock var alla inte lika bra men kvällen var ändå rolig!

 

Vad har ni gjort?

 


Kommentarer
Postat av: Lina

KODJO!! min bästa radiopratare! Morgonpasset i p3 forever!<3 Ajla, nu är du min idol! hehe

2010-04-02 @ 21:57:16
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0