Update

Jag hade tagit massa bilder idag men jag såg inte att spegeln hade ränder från skrapan som man tar bort vatten med (det blir immigt när jag duschar eftersom jag inte har fönster på toaletten). Men jag laddar mitt kamerabatteri just nu, det dog nästan förut så ingen idé att ta nya bilder än. Lovar att visa så fort bilderna är tagna.

Förresten, jag håller på att göra en garderobsrensning, funderar på om jag ska göra en bloppis typ som en blogg där jag lägger upp allt, eller om jag ska fortsätta med seconds.se eller tradera.se. Tradera brukar funka men de tar alltid ut mycket pengar för auktionerna och seconds.se är inte helt hundra än, finns t ex inget betygssystem vilket inte alls är bra, jag köpte bland annat en grej men fick inte varan där & nu kan någon annan råka ut för samma person.. får se hur jag gör.

Kom gärna med tips om hur jag ska ha bloppisen! Ska även lämna in lite grejer till myrorna eller röda korset eller något sånt :) hehe

Kommentarer
Postat av: Gabbies

sv: Det e bra tack! Själv då? Lycka till med bloppisen!

2010-03-25 @ 23:55:00
URL: http://gabbies.myshowroom.se
Postat av: agnes

hm..har inte funderat på det än:) men den åker på i kväll så vi får se:)

2010-03-26 @ 09:34:32
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0