Yesterday in pictures

Äntligen har jag hittat min mobilkabel & kan visa alla bilder jag tog igår! Dagen började med att jag & Adis gick till stan för att gå en sväng i affärerna & för att ta en baguette var & fira internationella kvinnodagen (som vi tyvärr fortfarande måste ha eftersom vi inte är jämställda, den dagen vi är det kanske vi kan skippa den dagen).

Vi drack Coca Cola, vill tillägga att light Cola är så äckligt, this is the real deal!

Såg den här hallonröda mockajackan på MQ (999:-) Den ser lite ljusare ut på bilden men i verkligheten tyckte jag att den var lite mörkare. Eftersom jag redan har en mockajacka tänker jag inte köpa en (mest för att jag gav 1600:- för min, så kan inte motivera köpet haha)

På väg hem bestämde vi oss för att köpa tre tian-lotter, det gick inte alls bra. KÖP INTE LOTTER MAN VINNER ALDRIG!

När jag kom hem såg jag dessa fina blommor som pappa hade köpt till mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0