Yesterday

En suddig mobilbild!

Kids som dansar bosnisk folkdans (min syster var med) jättehäftiga!

Jag fick en ros! (Alla kvinnor/tjejer fick en ros eftersom vi firade internationella kvinnodagen som är på måndag)

 

Så igår var jag på bosnisk fest här i Lidköping med familj & pojkvän. Det var trevligt men jag och Adis gick lite tidigare eftersom vi inte var på festhumör. När vi kom hem såg vi The Secret Window med Johnny Depp som var bra! För övrigt har jag mått bättre efter operationen (visdomstand som togs ut för er som inte hänger med) men smärtan återvände imorse när jag vaknade! Så imorgon kanske det blir ett till tandläkarbesök (i så fall 3:e på en vecka) får hoppas att jag klarar mig utan så jag kan åka tillbaka & vara med på alla lektioner (& ta igen det jag missade förra veckan).

 

Vad gör ni förresten?


Kommentarer
Postat av: Anonym

sreetan 8 mart=))



/ vesna

2010-03-08 @ 18:00:24
Postat av: Ayla

tack detsamma Vesna!

2010-03-08 @ 20:55:18
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0