I'M HOME

Vit vit vit - såhär vit är jag inte nu! (Som tur är) Bikinin är från H&M, solglasögon från Gucci & stråhatt från Turkiet

Jag och Adis kom hem natten till i måndags. Vi har haft en underbar resa, 2 veckor i Bodrum, Turkiet. Vi har gjort en massa och framförallt solat och badat en hel del! Jag har äntligen fått lite färg efter ett antal timmar i solen! Underbart!

Btw. Har shoppat 2 klänningar där nere! Riktigt fina! Dessutom gick jag på en shopping spree samma dag som jag kom tillbaka. Köpte 3 tröjor/blusar! Har även fyndat lite på taxfreen! Är ni sugna på att se de nya grejerna?

Kommentarer
Postat av: Denana

Snygging!

2011-08-26 @ 12:16:52
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0