TODAY

Varför måste den här snön återkomma hela tiden & plåga oss? Varför? Ser ni hur mycket snö det var när jag kom hem idag? Det har inte slutat snöa sen dess.. Usch!

Nepp, inte mycket har hunnits med idag, sprang förbi H&M & såg att de fått in lite nyheter, kanske stannar till imorgon & prövar, såg skjortan i mockaimmitation som jag skev om för ett tag sen här, men den var inte lika fin i verkligheten & alla plagg som hängde i affären var skrynkliga av någon anledning.. nepp.. får se imorgon jag hann inte prova den kanske är fin på! Men nu ska jag sova, jobb imorgon & sedan efterlängtad helg! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Tack snälla du! Usch snön är inte rolig idag alltså, ännu värre ju! Var du förbi H&M och provade lite?

2011-02-11 @ 19:08:59
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0