NY HEADER



HEADER. Hej på er. Har varit lite dåligt med blogg de senaste dagarna. Har haft fullt upp på jobbet och en hel del annat. Var bland annat förbi Marc Jacobs rean häromdagen, vilken besvikelse! Antingen kom jag för sent eller så hade de inte satt ned några snygga grejer.. men men så är det väl på rea, har knappt hittat något i år trots att jag är i Stockholm (vilka förväntningar jag hade..) tror faktiskt det är bättre rea i mindre städer där det finns bra affärer, just för att konkurrensen inte är lika stor.
Förresten jag har en ny header. Vad tycker ni? Jag ska snart göra om hela bloggen men tycker att denna är helt ok tills vidare. Ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0