TODAY

Vad tycker ni om kappan? Borde jag slå till? Är lite tveksam..


SHOPPING. Utan resultat dock, jag tycker att det finns några fina grejer ute men inget förutom Acne Track skorna som jag verkligen vill ha. Kikade lite på rean men tycker att allt är urplockat. Det enda som jag fastnade lite för är den här leopardkappan från BikBok, vet dock inte hur stort användningsområde jag har för den? Den kostar ca 350:- nu tidigare 699:- så den är billig.. ska fundera på det men det lutar åt att jag inte köper den..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Finns en grå på Cubus som jag tycker är skitsnygg! Har dock inte gett mig på att prova. Har handlat tillräckligt :)



Men snygg är den! Billig också ju! Snygg till utekvällarna i sthlm. Är du ute något?

2011-01-09 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0