BLACK IS THE NEW BLACK

Bildkvalitén är super, håller ni inte med! Haha..
Love the dress.
Vad säger ni?


När jag såg den här klänningen i H&M katalogen tyckte jag den var fin, dock var den ju slutsåld på nätet (då hade inte ens nyhetsbrevet gått ut) men det kanske inte är så konstigt. Den kostar 199 kr på H&M (billigt!) men idag fick jag ett sms så jag fick 20% rabatt på den. Det blev alltså 159 kr.. För de pengarna måste jag säga, att kvalitén är grym jämfört med en klänning som jag provade på Zara (på rean till och med) den kostade 499 kr och hade redan spruckigt i några sömmar (som jag upptäckt när jag kom till kassan). Det roliga var, att den såg nästan exakt ut såhär förutom att det var en annan längd på ärmarna. Zaras kvalité är ju verkligen under all kritik, tur att de satsar på "trendkläder" som endast behöver hålla i en säsong.. har man tur kanske man kan ha något lite längre men jag har slängt flera plagg som jag köpt därifrån!

Kommentarer
Postat av: Al

klänningen är jättefin !

2011-07-27 @ 10:17:45
URL: http://prettified.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0