GIVE ME SOME SUN

Tog den här bilden när jag var hemma. Lejla är den bruna av oss haha.. gissa om jag längtar efter att åka på semester i augusti? Välbehövligt!!

För övrigt har jag forftarande ont i sidan / höften, dock har jag tagit smärtstillande idag vilket hjälpt lite och smärtan har släppt litegrann.. Är det fortfarande svullet imorgon ska jag iväg till vårdcentralen, börjar bli stammis där nu.. fick till och med ett sånt kort som man stämplar när jag var där i lördas och då fick jag tre stämplar på samma gång!! Vad händer egentligen?

För övrigt, Caroline gick precis härifrån med en bordsskiva typ.. som hon skulle ta med på tunnelbanan.. hur kul? Men som jag sa till henne, träffar wierdos på tunnelbanan varje dag, hon är inte en av dem! Hahaha (trots bordsskivan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0