PICS

Konstig bloggpose!
ME
Blurry
Hanna


Fick lite bilder av Hanna från när vi var på Debaser Slussen (jorå jag kan hänga på Söder också haha) tycker det är nice på Debaser just för att det är så öppet och ute, mycket folk, blandat med folk.. trevlig stämning helt enkelt.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, efter jobbet somnade jag direkt och vaknade rätt så sent.. imorgon ska jag försöka hinna träna efteråt.. jag som trodde att det skulle bli lite mindre att göra under sommaren (slutar lite tidigare) men nej.. haha..

Kommentarer
Postat av: Erika

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 01:55:20
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0