MODEVISNING

Precis hemma efter en modevisning som anordnades på Café Opera & lite häng där. Kände dock att jag var tvungen att gå tidigt eftersom jag ska jobba imorgon. Tycker dock att det alltid är trevligt att komma ut lite om dagarna. Bra AW i alla fall! Ovan ser ni kvällens outfit. Kavajen köpte jag när jag var hemma i helgen, den kommer från Gina. Linnet är från Vero Moda, de svarta jeansen är från Levi's Curve ID och skorna är från Acne.

Kommer mer bilder imorgon! (Dock kändes det SÅDÄR att gå ut när hela sminkväskan ligger i Lidköping men jag inhandlade ju i alla fall en mascara och hade en foundation hemma. Haha, vad ska man göra. Jag bjuder på detta!) Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: claudia

Fin bild :)

allt bra?

2011-05-05 @ 15:49:13
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: Ania

Hej sötis! Följa varadnra via bloglovin? Skulle du vilja ställa en fråga i mitt bloggsvar också? :)

2011-05-05 @ 17:25:11
URL: http://aaniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0