SPORTS FASHION


Stella Mccartney for Adidas
Nike

Nelly har börjat med en ny kategori kläder som de säljer på sin sida, Sports Fashion. De har bland annat fått in lite träningsplagg från Stella Maccartney for Adidas. Jag tycker kläderna är fina men många av dem är opraktiska, dock har Nelly hittils köpt in bra plagg från kollektionen tycker jag.

Av alla sportmärken gillar jag Nike mest. Det passar till all träning, de gör bekväma träningskläder som man känner sig snygg i och de har ett stort utbud!


Vad tränar du i?

Kommentarer
Postat av: Karin

för som jag beskrev.. vill inte skriva om vad jag gör, är och mitt privatliv/vardag för flera tusen människor. lägga ner stor tid varje dag på att alltid ha med kameran och dokumentera allt och alla.. har vuxit ifrån det. vill ha lite privatliv och vill istället skriva om mina intressen och det som ger mig något, därför startade jag de två nya om träning och inspiration!

2011-05-19 @ 05:13:47
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0