YVES ROCHER

Blev kär i duschgelén ovan när jag köpte den lilla reseförpackningen till vänster. Behövde ju en liten när vi skulle till Milano. Den luktar riktiga jordgubbar & i just denna serie finns även ekologiska alternativ. Jag köpte dessa flaskor i butiken inne i city men det är betydligt bättre att beställa på nätet som jag även gjorde idag. En flaska i butik kostar 69 kr. Se nedan beställning:

Om man beställer över 150 kr får man gratis frakt (check!) och om man väljer Dusch-set premien får man två flaskor på 200 ml var med härlig duschgelé (check!) och använder man rabattkoden: 110512 får man 50 kr rabatt på sin beställning (check!)

Jämför det om jag hade köpt 2 flaskor på 69 kr i butik som hade blivit 138 kr.. Så beställ på nätet! Klicka här för att komma till Yves Rocher!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hihi aa ;)

2011-05-16 @ 08:06:16
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa :O

2011-05-16 @ 21:13:34
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0