STHLM

Shoppat i min egen garderob i helgen! Bootsen ovan är ett av fynden!

Kom till Sthlm för en timme sedan ungefär.. har inte hunnit göra så mycket mer än att packa upp. En riktigt bra grej med att inte ha alla sina saker på plats är att man kan "shoppa" i sin egen garderob när man åker hem. Som skorna ovan samt ett par stövlar som jag tog med.. hade 3 par skor som jag försökte få ned men väskan tillät det inte. Hade även 1 fuskpälsjacka, en röd kappa & dujackan från Fjällräven som jag gärna hade tagit hit men det får bli nästa gång! Skulle även behöva rensa lite i garderoben, men eftersom jag har en lillasyster så har hon första tjing på allt, så det blir ofta att hon tar grejerna som är lite för små för mig eller som jag lämnat kvar hemma haha..

Ne nu ska jag göra mig iordning för läggdags, ska även se ett avsnitt av The Mentalist - man måste ju älska Patrick Jane, who's with me?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Underbara!

2011-11-21 @ 19:08:22
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0