CHANEL

Nyshoppad Chanel Chance parfym (älskar den!!!) och Body Shops superduper rouge / shimmer


Hej på er! Jag ska in till stan men tänkte säga hej och fotade äntligen min Chanelparfym som jag köpte nu i veckan. Köpte även en hel påse saker på Body Shop och passade på att bli medlem igen he he. Köpte bland annat denna rouge / shimmer som jag haft i flera år. Älskar den! Man kan ha den lite överallt, både i ansiktet och som ögonskugga + över annan rouge för att ge lite extra glans. Den finns i två olika färger en ljus och en mörk.. jag har den mörka! Tror den mörka är för brunetter och den ljusa för blondiner!

Ne nu ska jag iväg, lovar att blogga sen om jag köper något (har typ skrivit en inköpslista - nu är det bara att hitta allt också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0