HEJ PÅ ER

Jag vet att jag har varit frånvarande. Känns lite tråkigt att skriva det så ofta i bloggen. Ska sluta med det nu! Haha. Ne men jag har börjat träna (vilket jag nämnt tidigare) och blivit seriös med det haha.. kolla nedan:
Här ser ni mig när jag försöker balansera och strecha samtidigt efter träningen.. och jag tar kort på det! Försök det om ni kan!

Försökte göra en snygg pose här men ni ser hur det gick.. Försökte ta en snabb bild utan att någon på gymmet såg.. man vill ju inte fastna i en sån pinsam ta-kort-på-sig-själv-moment. Ha ha.. Mitt mål med träningen är att köra minst 3 gånger varje vecka! Idag var andra gången den här veckan så hittils har det gått bra :)

Hur går det för er då? Har ni kommit igång? Ni kanske har varit igång hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bra jobbat! Nej jag kommer banne mig inte igång. Nån gång då och då men inget regelbundet. Ifs har jag varit iväg 3 ggr under en vecka :) kanske får tvinga mig imorgon så kanske det rullar på :)

2011-10-27 @ 07:57:55
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det är verkligen grymt av dig! Tänkte gå imorgon vid 9 innan skolan 10.15, men nu har dom flyttat föreläsningen till 15 (!!) så ska gruppen arbeta från 9. Suck och suck. Gymmet öppnar 9 :P



Det blev det orangea :D

2011-10-27 @ 19:27:51
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0