NEW

Lite produkter jag köpte på The Body Shop, fick även en mascara som jag inte fick med på bild. Har prövat den en gång och den var jättebra! Mascaraborsten var grym!

Necessären och det som ligger på necessären + testern i den röda förpackningen + mascaran + den lilla duschgelen fick jag som gåva. Alltid kul att testa nya produkter som man inte brukar använda! Annars är det blush/shimmer i höger hörn, en ansiktskräm av aloe vera i mitten och en handkräm av hemp i den gröna burken (den är väldigt fet och bra för vintern).

Vad tycker ni om The Body Shop? Jag tycker att de har en hel del grymma produkter och använder regelbundet deras bodybutters bland annat!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack Ayla! Ja jag gillar inte min webkamera alls, den ger dålig upplösning och grått ljus :) Din ser helt klart bättre ut :)

2011-11-02 @ 16:36:16
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0