GOOD MORNING

Min frukost på tåget


Har precis ätit min frukost som jag förbeställde! Hur bra som helst! Fick en macka, youghurt, äpple, juice och fick välja mellan kaffe/te/choklad - valde såklart choklad haha. Jag la till detta på biljetten och det kostade endast 45 kr! Rekommenderas!

Annars så sitter jag fortfarande på tåget.. kommer fram i Oslo vid 14.30 - lång resa. Jag ska försöka sysselsätta mig. Jag har ju datorn och musik så jag borde klara mig! Vad händer hos er då? Något spännande?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Godmorgon! Kul att åka till Oslo! En liten weekend med A antar jag :) Jag ligger och läser, ska till skolan och ikväll ska jag förhoppningsvis spela så pass bra golf att jag får grönt kort :p hade så kul! Kram

2011-09-15 @ 10:54:16
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0