A LONG WEEKEND!

Fika med A ute i solen på ett nytt franskt café i den nya Mood Gallerian som är riktigt nice! Bullarna var enorma!
Jag ute i solen! Outfiten består av mina nya Givenchy-väska som jag invigde igår! Jeans och kappa från H&M, loafers från Scorett, blus från Zara och scarf från Turkiet!

Jag och A gick en sväng på stan igår. Det var superfint väder så vi fikade ute i den nya Mood Gallerian. Den var riktigt modern och fin, det fanns en hel del nya affärer. Jag var dock inte inne i så många av affärerna men det var rätt mycket nya märken som jag inte kände igen sedan innan. Lite kul att det händer något i City i alla fall, dessutom finns det massa nya fikaställen nu, vilket verkligen behövs i City! Nu ska jag och A ut i solen igen, jag ska inviga mina nya Reebook Easytones! Fyndade dem på Stadium för någon vecka sen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha invigde också mina easytone idag :D funderade också igår över om du invigt väskan än :) skönt att se att det nu är gjort ;)

2012-04-08 @ 16:01:42
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Ayla

Skönt! Tycker verkligen om dem! Funderar på om man kan ha dem till jobbet eller om det ser mobbat ut? Haha..



Angående väskan, ja jag kände att jag inte kan gå runt och va rädd för att någon ska repa den lite, får använda den och hoppas på att den håller i många år, den gör inte så mycket nytta i sin dustbag hemma i garderoben haha :)

2012-04-10 @ 10:50:01
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0