I'M BACK!

 
 
Kära läsare! Nu är jag tillbaka. Det har hänt jättemycket under semestern och även efteråt - sedan jag kom till Sthlm så jag har inte haft tid att blogga. Jag har vilat upp mig kan jag lova! Nu är det mycket jobb och dessutom är jag ju relativt nyinflyttad, så mycket ska fixas. Så ni får ursäkta min frånvaro. Hursomhelst. Som ni ser på bilderna, hade jag det fett nice. Ni som är lite rädda för bikinibilder får kolla bort nu. Jag brun och fin som ni kanske ser ovan (ännu brunare än där). Ni kanske också ser att mitt hår har blivit megalångt, så imorgon blir det klippning på You. Därmed får jag säga godnatt eftersom jag ska upp rätt så tidigt.. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emily

Hej ! Du har en sån fin blogg :) har 2 frågor till dig. Vilken kamera har tagit dessa bilder när du ligger på stranden ?
Och vad har du pluggat för att jobba inom / med HR ?

Svar: Oj, jag tror det är en Nikon D5000 (det är min pappas) med ett 18-105 mm objektiv.
Jag har pluggat Personalvetarprogrammet i Örebro, kan verkligen rekommendera det! Man får pröva på arbetslivet genom att vara på ett företag de 10 sista veckorna under utbildningen och det ledde till att många fick jobb direkt! Lycka til!!
aayla.blogg.se

2012-09-01 @ 14:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0