VINNARE!

Min instagrambild som fick över 300 likes (!!)
Butiken i Sturegallerian (som endast finns denna vecka)
(Inne i butiken - där allt kostar en instagambild med flest likes)
Många bloggare som skrivit på väggarna hehe
Klockan från Triwa som jag vann, ni kan även se och köpa den här på deras hemsida
 
Jag var med i en tävling som Bloggerswardrobe arrangerat under Fashion Night genom en pop-up butik i Sturegallerian - där man skulle ta en bild och lägga upp på Instagram och den med flest likes vann produkten man fotat. Jag vann klockan från Triwa som ni ser på bilderna!! Ni kan spana in Bloggerswardrobe och deras hemsida här: bloggerswardrobe.com
 
HUR NÖJD tror ni att jag är? Woooho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0