JUST WEDNESDAY

Hej på er. Vad händer hos er? Jag har inte hunnit blogga så mycket de två senaste dagarna. Har haft fullt upp med jobb, träning och annat. Har bland annat spanat in bokrean på internet men hittade bara 1 bok som jag ville ha.. ska även gå förbi Akademibokhandeln imorgon, har hittat en bok jag ska köpa i present till en person, hehe.

Det hände en lite rolig grej idag förresten! Jag fick utbetalning av Tradedoubler.. ett annonsnätverk där man kan bli medlem och tjäna pengar på bloggen. De har nu sänkt gränsen man måste nå upp till från 500 kr till 300 kr så det är mycket enklare att få utbetalning nu! Om ni har en blogg och vill bli medlemmar kan ni registrera er hos dem, klicka på bilden nedan så kommer ni till registreringen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0